one fine day


salam~~ anyeong haseyo...
aritu final exam practical physio--ermm, ngaaa~~ 45 questions 4 cases dalam masa 1 jam, rase macam nak suh kaki menulis skali..

arini, final exam practical biochem--> kali ni macam relax skit r.. test 2 solution dalam mase sejam, and bahan2 semua dah ade kat depan mata, kirenya kte boleh la buat macam tempat tu bapak kite punyer la..

and today, kawan aku sorang ni banyaakkk tolong ak...
nice candid huh?she's adorable! no wonder...

nama dia nadiah, call her 'Nad', masa kelas practical Anatomy, perhatian aku distracted, aku dah la jenis yang tak boleh fokus lama2, pastu banyak plak bahagian yang doktor tu mention..bila dah tak boleh nak masuk dalam kepala tu, rase macam nak jerit kat doktor tu..'dah2!! cukup!!'

bler doktor tu dah habis terang, aku bisik kat Nad, 'nad, ko revise blik yang tadi', so..dia dengan tenangnya revise blik semua yang doktor ajar tadi, sampai guna 3 mayat yaw!!

dia terang kat aku, sampai lah kteorang orang yang terakhir keluar dari bilik mayat tu..baik kan?~~ besenya, kebanyakkan students, practical class habis awal, kluar pun awal..

and petang tu, kteorang ade final exam for practical biochemistry, aku kan cepat gelabah skit..abis je solat zohor, kat masjid tu jugak aku bukak notes..nasib baik ade Nad, dia jadi penenang aku, dia tolong aku ingat blik semula slow2, so, xde lah ak gelabah..

abis exam, heaven~~ kteorang ade sesi brgambar untuk batch, untuk annual dinner..tapi sempat lah geng tutor aku ni menyelit..
dari kiri aini yang ayu, widad yang kelakar, tasneem yang sporting gler2, aku, tiqah yang motherly and nad yang nice--> dengan adanya diorang sesi tutor, jadi fun n havoc gler...
widad suh kteorang posing macam bajet budak hot la..tangan lentik macam mak datin..

tapi budak medic panggil wrist drop--> radial nerve injury, so klau ade datin2 or bapok2 yang ske lentikkan tangan cm tu, anggap je la dyorg ad penyakit ni...

ok, my main point here: baru aku faham maksud citer 'Team Medical Dragon' and buku Prof Muhaya, 'Be in Medical field is all about working in a team' sehebat mana pun kita, selemah mana pun kita, dalam 1 keje semua kena bekerjasama baru hasil jadi best!! so, tak boleh nak stand alone, give help to others, and ask for help. peace!! =D

Comments

Hamba Allah said…
like~~:). budak hot gituu

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~