friends come first



salam,

semalam hari yang...org kate bad luck la.. syida pun kate kat ak 'mmg hari bad luck la ko'
hari yang sepatutnya cuti, ade kelas..nak gi kelas nek teksi jalan jam, so terpaksa la rushing tahap maksima laa..lintas jalan pun tak pandang kiri kanan

and syida held my hand along the journey~~ sweet kan kami?

and, harini nampak anak kucing parsi yang sgt comel, and simpan dalam hati je nak beli, coz, my housemate kayla, sangat tak suka kucing, jarak dia dengan kucing plg kurg 1 metre..

hari ni ade suatu peristiwa yang berlaku..sangat memorable, touching~~ aku x boleh nak citer precisely la..still a secret, tapi Syida, dengan 2 org lagi kwn ak tolon
g aku capai impian aku...*ayat skema yg konon2n
ya nak berdramatis tapi x jadi*
*mase tangkap gambar ni kat citystar seharian aku dengar syida kate merungut..'tak best la kluar pakai baju kurung'..no worries babe, you look macam perempaun melayu terkahir..

it's not easy tau, dyorg korbankan masa, and i know syida tak brape sihat sebab cuaca yang panas gler sampai rase pening kepala but still she accompanied me..and 2 org kawan lagi, yang aku tau dyorg rase berat hati nak tolong and lastly tolong jugak sebab bagi aku, dyorg la harapan aku yang terakhir...exhausted gler...tu aku nampak dari riak muka dyorang w/pun dyorg tak cakap...

they know 'that thing' is really important and valuable for me, sebab tu dyorg tak sanggup nak cakap 'NO', tapi korang tau tak, bler korang sanggup buat macam tu...korang jadi orang yang paling bermakna dalam dunia ni...speechless~~ =D

they might not know how i appreciate it..tapi syida and the other 2..oh ya, skali dengan syakiey...next time, kalau korang hadapi perkara yang sama, i'll be the first one to volunteer!! or kalau bukan aku pun, aku harap akan ade orang yang tolong k
orang lebih baik daripada ape yang korang tolong aku..i love all of you!! saranghaeyo
~~ me and syakiey a.k.a bapak kami sebab dalam umah ni, dia berperangai macam seorang bapak~~

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~