why i choose blogging?

salam, rise and shine!!!! 6.20 a.m *jangan percayakan jam blog, jam tak betul...

baru habis buat practical anatomy book, tak habis pun, berlambak lagi...
and TERbukak blog kak liana...

nah link...

super devoted kan?? *baik korang angguk cepat...

to alisya *i know u stalked my blog ..hew...hew..* kate kat Tiey, Pah, and Sue...ni lah akak comel yang aku dok gebang-gebang tu...oh yeah!! *kak liana tersenyum kah?

why i choose to write in the blog? knape tak pilih diary, kan lebih private? (tak nak!! nanti biler faiz terjumpa beriya dia eja satu-satu pastu baca kuat-kuat)

kalau korang perasan posts dalam blog ni takdelah penting mana pun..takde tips kecantikan macam dalam blog Fatin Liyana


or se best Hanis Zalikha


and follower pun takdelah beratus macam my cousin abg emal, inikan plak nak sampai beribu


aku tak boleh nak tulis blog macam dyorang, coz that's so not me..nak suh aku bagi tips kecantikan?...sekian terima kasih, tips nak bersiap dalam 5 min boleh...

the reason is: jeng..jeng...jeng!! to show my appreciation untuk individu2 yang penting/bermakna/pernah muncul dalam hidup saya...eceh! macam penyampaian sijil je kan..nope2! Nurfarhana bt Abu bakar dilahirkan sebagai individu yang xde perasaan, yang ade perangai macam kanak-kanak ribena ataupun acting macam gorila biler2 masa je dia nak...

kalau korang perasan, sangat jarang aku cakap 'saya sayang awak!!' ataupun kalau nak cakap terima kasih.. cakap dengan muka poyo, takpun text message. sebab.....aku tak reti nak tunjukkan perasaan tu...arrogant ke? i don't know...

semua individu yang aku mention dalam blog ni, ketahuilah anda sangat bermakna...kak liana and kak ct (dah macam my ELDER sisters *saje besarkan huruf tu), bie (kawan setiaku sejak kecik), MEG7 (classmates yang gile), Ustaz zulkhairi (ustaz yang rapatkan ukhuwah kami), adik beradik ting tong, my housemate (family ke-2 di egypt), 'you' (lecturer subject 'Life'), my dearest ibu and ayah..and lain-lain lagilah~

p/s: hmm...kalau kak ct tulis blog, macam mane agaknye yek?? Bie--> i know u're blogging jugak kan??? hehehe....

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~