chill !!!

salam,

first of all, thank you for the thoughtful words from my girlfiriends, my senior as well, kak ct..about 10-15 minutes after i wrote the last post, my housemate syida yang asalnya ntah merayau ke mana tak balik-balik umah, called me just to encourage me to work harder. and at the same night, i got messages from my dearest girlfriend, Bie in Alexandria.tehee!! terharu~ and not to forget, atul and dentist-to-be (i still can't recognize who's this person but im sure enough you were in same short course with me kan? MEP betul tak?) heee~~

lepas habis exam practical Anatomy pagi tadi, kalau aku kate aku confident kesemuanya betul tu nampak sangat la menipu. we can't expect everything to be smooth sailing kan. well, at least aku tenang skit la jawab berbanding practical exam mid year, alhamdulillah~

balik je umah, aku bantai balas dendam, until now aku tak bukak buku lagi. weyh, aku dah penat mengadap buku and hafal all those things, so i deserve to rest la..hehe~ aku pun merayau la kat blog orang lain, kenal tak Maria Elena...she's cool!!! at first, korang may be akan rasa dy ni cam bimbo, tapi lepas tengok video dia..she's cool!! and dia adalah girlfriend abang Fatin Liyana..i know..i know..ternganga la luas2..


baca post ni dan post bakal adik ipar dia ni..


Maria Elena adalah seorang engineer, ex-student UTP, dapat scholarship, sedang bekerja but not in the big P company laa..dan dia takdelah starting abis SPM je terus masuk Educamp and masuk UTP..nope2..dia masuk matrik Gambang...PAHANG!!

Fatin Liyana, a medic student, sekarang tengah buat praktikal, i guess..scholarship MARA, study kat universiti Padjadjaran, indon, and dia lepas SPM apply JPA tapi tak dapat, after matrik dapat MARA

see, dalam mase tu ade jugak masa susah dan senang.Aku nak tergelak biler adik kecik fatin liyana kata, 'eleh, akak belajar la kat US ke, ni kat indon, bibik pun datang sini..' haha!! memang lah Indon, and aku ni pun kat Egypt je..bukannya Ireland or UK ke, but thats 'rezeki' la, rezeki ni kalau Allah nak bagi, biler-biler masa je. and be thankful

oh ya, back to the topic, kalau dalam hidup takde high and low, tu namanya bukan 'LIFE'

be ambitious,
be strong,
be positive,
and usaha!!
lastly, tawakal..

kalau tak dapat nak jawab soalan, or tak dapat ape yang kita nak, chill la k. macam dr.nabila cakap. kalau gagal ape-ape masa ni pun, takkan bagi affect yang buruk pada karier korang pun. yeah, i know tadi aku salah bahagian lower limb, its 'sciatic nerve' kan. confirm!! bendalah tu melekat dalam kepala otak aku pasni.

so, sekarang dah boleh kembali kepada diri aku yang asal~~ heee~~ boleh baca balik post ni, bila nak dekat written exam Anatomy lepas ni, yang aku confirm akan 'menggila' dua kali ganda..

=D

Comments

Hamba Allah said…
DENTIST-TO-BE is METOT kalau tak silap lah
thanx widad..
haha..
metot la ni..

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~