respond to 'do you think its easy for me'

Salam... *tak jawab berdosa, klau jawab saa.....yang!!'

hmm...tak baik berdiam diri setelah menerima 13 responds yang positive, bukan kat blog je, dalam inbox fb, YM, phone. At least ucap lah terima kasih..

I thought lots of people wouldn't notice my post as i didn't share it in fb, tapi ramai giler wooo..sampai segan plak rasa. During the moment yang rasa macam hidup-tak-nak-hidup tu, i didn't react much, orang hantar messages berduyun2 pun aku tak bagi respond apa-apa. Don't ask me why.

tapi biler baca semua tu, seyes touching, sangat-sangat. sebab tak expect pun..

to alip (adik mithali), syidot (kakak tomei), atul,kinah (geng meg7),kakak and even kawan batch walaupun tak rapat, haniz iqbal, boq (geng lawan chess), OSIS, metot (budak tanta yang shweett~),, kinah, iqy, anas( thanks for the info)

Jie & Jenol (JJ a.k.a labu-labi), diorang sangat superb dalam bab komen dengan style sengal kat fb tapi.... diorang pun bagus dalam bagi support! *applause..

Abg long a.k.a ganu, spoiler keadaan, dia slalu buat orang len rse cam gunting2 je rambut dia untuk balas dendam kat dia, but who knows abg long bg short msg kat YM, but thoughtful indeed. di sebalik ke'sengal'an nye, he has a golden heart beb, that's why i call him 'abg long'

and even orang yang tak rapat & tak kenal,
kak mahirah!! *touching la ngan akak
Azura Mendezz
SA *I don't know who you are, tapi rasa macam tau sape, tapi taknak confirmkan sape.
I said

and of coz my beloved fren, BIE!! thanks for dat thoughtful msg, afiqah (for the e-card plus message)
kak liana, she sent me msg at 3 a.m.
kak ct!!, yang sangat helpful
kak p-qah, utk lagu yang sangat meaningful tu.

oh ya, to faiz apolusia, yang tak habis-habis send messages and calling banyak2 kali semata2 nak membebel kat aku.. 'Ana!! cepat tukar tarikh tiket ko, aku nak booking ni'
'Ana, dah dapat e-mail gulf air ke blum'
'Ana, dah kol orang tu ke blum? petang nt aku kol ko lagi'
'brape ko pnyer flight number'

banyak lagi yang dia membebel. tapi bebelan dia tu berguna sebab lepas dia suruh, baru terhegeh-hegeh nak buat. Ade skali tu aku cakap, 'alaaa...ko ni relax r. kecoh ya rabbi', and he replied, 'ey ko ni, aku ni risau tau tak? kang apa-apa jadi kang? blablablabla *continue babbling'

Dia yang detect waktu flight kiteorg dari Bahrain rupenye lain-lain. Then, suruh aku tukar dari pkul 10 a.m ke 4.15 a.m?!! mula-mula aku frust gak sebab hotel dah terlepas, transit 6 jam. aku dah penat tawaf airport Bahrain tu oii.. dia bagi alasan sempoi je, 'malas tunggu lama-lama nanti bosan, kang ko terlepas flight baru tau'.bhaha!! Betul gak apa dia cakap, sebab Ibu sendiri kata, 'Ibu pun tak percaya kamu tu boleh bangun pagi' *terpaksa terima kenyataan.

by the way, I'll be back to cairo at 1 Sept, (hari raya ke-3 kan? tsk..tsk) with him. mesti ada orang akan, 'whoa!! ko balik berdua je ngan dia? seyes la?' sebelum ko fikir jauh-jauh meh sini aku sekeh kepala ko.

kiteorang repeat 2 papers yang sama la der. Parents aku confirm la separuh nyawa risau kalau aku balik sorang-sorang, I ni anak dara, bukan anak teruna. Untuk mengelakkan perkara2 yang tidak elok terjadi contohnya dalam filem 'Taken', lebih baik dia jadi 'musyrif jangka panjang'. There's no such thing that 'perempuan boleh buat semua keje la'. Abis tu, luggage aku yang berpuluh kilo ni sape nak angkat? kalau aku ahli sumo, no hal. ni badan pun sama berat dengan luggage.

p/s: usually i don't share my problem with people. why? its all started with an incident.Next time i'll tell la..

Comments

zainol izzuddin said…
hoit jgn samekan ak ngan jiah..
ahahha
btw, ak bese2 je~
alamak..
metot dah kembang dah ni..
hehe..
jie said…
woi, ap jenol2 ni? geli aku

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

ponteng? or TERponteng?