Happy Birthday Bie!!!!!!



Salam untuk semua yang berpuasa~~~ hari ni hr bersejarah meyh, hari jadi Bie!!! & juga acap!! *kak ct mesti suka, oh, hari jadi alololo adik debate kesayangan dia....

Siapa Bie? hehe jangan ingat Bie ni singkatan Hubby, ni kawan aku la Nabihah, nama comel dia 'Bie'
tu tu...yang pakai spec hitam tu, haa~~ gambar ni di ambik masa Bie jadi sukarelawan tour guide kat Alexandria, wa cakap lu, dia bawak aku ke tempat yang ada koktel kaw kaw, tak dongak kepala aku makan.

to Bie,
Selamat Hari Jadi!!!! yang ke-19
semoga semuanya kheir belaka untuk exam ko, cepat-cepat la balik malaysia nak jumpa!!!
kita dah kenal sejak zaman sekolah rendah lagi, sampai la sekarang, aku harap anak aku akan datang kenal ko. bhaha!! *ok mengarut
ko lah kawan sejati aku, yang sentiasa sabar dengan perangai aku yang kalau-boleh-nak-hampuk-dengan-lesung-batu. Seriously, takde siapa lagi yang boleh memahami aku lebih dari ko faham aku.
kite 1 kelas sejak darjah 2, sampai la Form 2, the rest kawan kelas jiran. Aku bersyukur giler dapat kawan long-lasting camni. Walau camne takdir Allah, ko ngan aku mesti tak jauh. Dia tahu aku sangat perlukan ko. Tsk..Tsk..

ko lah orang yang akan titik tangan aku biler aku cari pasal,amik belacan yang terang tang tang makanan alahan aku.
ko orang yang ajar aku macam mana nak potong ayam & siang ikan. sampai ko rasa nak menangis biler aku berjaya. Tsk..tsk.. *pencapaian hidup
ko tau biler aku dalam kesusahan, walaupun ko kat alex, aku kat cairo. kita still lagi contact! teheee!! =D

aku rasa touching biler ingat semula semua kenangan tu.. semua aku dah luahkan kat sini. semua ke? banyak lagi kot yang tak terluah. By the way, thanks a lot Bie!! semoga ko kahwin dulu dari aku, so that aku boleh jadi pengapit ko. Amiinn~~ the most important is, semoga kita dapat sama-sama gapai impian menjadi doktor, amiin.. *bukan selalu aku dapat hidayah buat ayat touching camni..

to all siapa-siapa yang ada kat Egypt, cepat! pergi kat Alexandria, cari orang nama Nurul Nabihah Zakaria, beta perintahkan you all wish kat dia.
Bie, kalau ko tak puas tipu lilin kek birthday, ko tatap gambar bawah ni puas-puas, then ko tiup screen lappy ko ibaratkan ko tengah tiup lilin ni. haha! confirm ko puas! tapi aku tau ko takkan ikut idea giler ni.. btw, happy birthday ya!!

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~