MPH kat hujung jari jer!



Salam,

pukul 4 pagi tadi kan. konon la nak rehat2 lepas study physio, online la kejap *palotak ko kejap
TERbukak mphonline.com.

then, hehe..boleh shopping ler, saje-saje tekan 1 buku nak tengok complicated tak urusan nak beli.

1) kena jadi ahli, sign up je. isi borang tak sampai setengah page beb *whoa! senang hidup!!

2) pilih mana-mana buku, pastu tekan '+add cart'

3) cara bayaran, ehem! kalau dah cukup kaya ada credit card boleh ler. yang ada maybank2u boleh jugak. hehe..ade CIMB clicks laaa!!! *whoa lagi! sebab bukan selalu aku termasuk dalam kategori.


sampai sini je aku excited, sebab aku tak click 'continue' pun, sebab buku yang aku pilih.
You know how much it costs? RM100 plus shipping cost RM7, total=RM107. koyak purse aku. Somehow, I don't mind pun sebab itu adalah buku, and my harry potter's collection pun costs hundreds gak kan. Takkan la buku lain tak sanggup gak kot. Lagipun memang aku nak ada sangat buku ni!!! malas la nak explain kenapa nak, kang orang kata syok sendiri.

Tapi memikirkan ada banyak lagi buku yang tak habis baca plus situasi yang kena baca buku MEDIC KESAYANGAN HAMBA! ni lagi sekali untuk repeat paper. Tangguhkan la dulu. Sejarah dulu berulang lagi, dulu beriya sangat nak beli OPRAH, semahal & setebal buku yang kat atas nuh. tapi sampai sekarang tak terbeli.

Susah betul bile ada 9 nafsu nih..

p/s: kalau 5 bulan nanti confuse nak bagi hadiah apa, just give me books, tak kisah pun apa-apa, as long not teens. *bluerghh!! dan aku akan doakan Allah berkati hidup anda sebab anda dah jimatkan duit saya, kot (kalau nak bagi). *request cam minx penampor kan. tak malu.

Comments

ATULDOM said…
ko beli buku doctor in the house tuh ker? wah2~ nk beli gk

kin kate, ade offer arituh, diskoun jd 80riggit~ huu
Nurfarhana said…
aku tek beli lagi ler, aish, rse cam nak solat istikharah je.

offer? cepat bagitau kat mana!!!!!!!

ni soal tebal nipis purse aku..muahaha!

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~