Hutang kucing aku dah terlangsai!





hmm...ni 3 ekor kucing yang anak jati umah ak, means lahir kat umah and hidup kat sini..setiap pagi, tengahari, malam...mereka akan buat 'mesyuarat agung' macam nibila dah sejak kecik dimanjakan...ni lah jadinya...Ia taknak langsung duduk kat lantai, tapi tetap pilih kusyen...spoilt cat.....and kadang-kadang diorang suka posing gedik macam ni...
nasib baik korang kucing kan...kalau tak aku call suruh orang datang tangkap basah
kadang-kadang dyorg suka wat benda pelik cmni..
keluar sekarang!!!

ok2..ape kaitannya dengan title post ni...ehem!! waktu dyorg kecik, sejak lahir minum susu Dutch Lady full cream!! 1 kotak dalam peti ais tu khas untuk dyorg..
and waktu dyorg kecik2, tak makan whiskers biasa or nasi/ikan..so, aku terpaksa la kluarkan duit untuk beli whiskers yang khas untuk kucing umur bawah 2 tahun...gedik kan? MEMANG!!

kadang-kadang ikutkan hati nak je aku try tukar susu tu kepada susu ANMUM,, nak tengok ape jd..

biasanya setiap pagi, setiap orang dalam ahli keluarga aku akan berganding bahu kejutkan aku. tapi, bler dah semua give-up..maka kucing aku adalah option yang terakhir...

kucing aku masuk bilik... pastu naik atas katil, gesel-gesel kat kaki aku, which is..perkara yang aku geli~~~~~~ so, tanpa berfikir dengan panjang, aku tendang dia, straight jatuh ke bawah katil...ooopppsss!! jangan salahkan aku, salahkan reflex action...

so, kirenya hutang whiskers dah terlangsai la kan...hehehe..sian ke iye~~but...but...i still love them thisssssss muccchhh!! *sambil depakan tangan

p/s: jangan tiru aksi tendang-menendang tu...korang dah tendang mase jadi fetus tu dah, cukup..*tak kador diri

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

makanan didahulukn, perut diutamakn~

cara hilangkan stress masa hari exam~~