cairo--Jeddah--Malaysia part 2

Jeddah----sangat panas...ni la kot salah 1 sebab dehydration...sbb vomitting...diarrhea.. 1 mlm x boleh tdo, sebab muntah2...nasib baik ade Alysya, Lutazzi, Sue, Syakiey tolong jaga...ugh..ingat lagi mse termuntah dalam bilik, kena tempias baju Lutazzi, pastu kesian dy ade 1 baju je, kena la tdo dengan jubah..n alysya n akak2 blik tolong mase tu, terharunye, lps tu berduyun panadol ak dapat...

bler nama dah dipanggil utk blik ke M'sia...huhu...smua org tegur, 'ana pucatnya muka....nape bibir merekah teruk sangat....ana minum byk2 air...ana x sihat ke?' ni yang common...yang luar biase dari kak ct... 'awk ni mesti br bangun tdo kn...' itu lah kak ct kter~~

kt airport...hmm...kte boleh lihat ya, masing2 pentingkan diri, termasuklah kaum Adam..boleh plak dia halang kaum Hawa drpd dptkan tiket..come on la!! dh la siap tutup laluan kteorg lagi kan smua org dpt balik...nsib bek org Arab Saudi tu tegur..'Ladies first'..Perubatan aturkan lg mantap la..

naik flight...skali makan, byk gler dy bg...tp yg ak dpt mkn roti je...wooo~~ mmg x thn wktu tu...x blh nak tdo, aktiviti utama--countdown brape lame lg nk smpai...

bler dh smpai....ooo~~ rse mcm artis...berlip-lap cahaya camera...astro awani..RTM...n blablabla...tp 1 je yg ak aim...my parents!! bler dh nmpak ayah ak, br nak warning...'ayah, ayong ayong dh lame x mandi, jgn peluk!!' skali, ayah ak terus peluk...owh, terasa cm drama korea...

terima kasih banyak-banyak kepada MAS, Airasia, Saudi Arabian Airlines, TUDM, Ambassador of Malaysia in Jeddah, Datuk Seri Najib Tun Abdul Razak...n semua yang sudi turun memberikan sumbangan / bantuan...*again~~~ ayat skema yang bajet cam artis dapat anugerah je...

Comments

Popular posts from this blog

Finally

nurul nabihah bt zakaria~~

jawap soalan, *PIANO*