dah sampai cairo!!!

Salam!!!!!

Gua dah sampai bro! Gua rindu giler pada Mesir!! *nampak sangat menipu.

Ada makanan gua untuk bekalan setahun tak lepas masuk kb, ngeh~ kempunan la aku.... =(

Transit kat Bahrain, no meal untuk Egypt Air, tapi tak heran pun, McD lagi sedap.

Aktiviti semasa transit, revise Histology.revise histology.revise histology.pastu dengar Faiz Apolusia memekak telinga aku dengan lagu 'Only Hope'. Bertambah pasrah la aku.

Thanks to Apol, sudi menjadi musyrif sejauh beribu2 miles, berbelas jam, dan yang paling penting angkat luggage aku seberat 31 kg sampai aku, tingkat 3. Tahniah, anda dah cipta rekod musyrif paling lama.

Mulai merindui adik-adik, Azfar, Ibu, Ayah, Acu, Pakcu, Aki Tam, Wan Tam, Wan, Nenek, Sepupu-sepupu belah ayah.

Dapat tengok sunrise semasa berada di awan!! cantik~~

Balik ke rumah, ambik barang pergi merempat kat Imarah 11. Sayang....Amnina

Oh ya, I tak meleleh pun kat airport!! yeah!! Ibu pesan,

'Nanti balik ke sini semula berat jangan bertambah'
'Berat apa?'
'Berat badan.'...............what?!!'......that's my mom~

the best thing is someone called me direct from Makkah.. *whoa!!
mungkin sebab aku desperate suruh dia doakan untuk kami kat sana, so dia lakukan perkara ni.

Dia telefon aku dengan kedudukannya dalam masjidilharam, menghadap Kaabah, ada makam Nabi Ibrahim. Dia kata, 'Hanya individu yang berdoa tu yang tau sebenarnya apa yang dia nak, so aku bagi ko 30 saat, semoga Allah dengar doa ko'.

Lebih kurang macam tu la dia cakap, and aku tak tau la dia halakan phone dia ke mana or macam mana. but during 30 seconds........... rasa macam ada kat sana. T.O.U.C.H.I.N.G

Sekarang masa untuk berperang!! will do my best!!!! aja aja fighting!!! chaiyokk!!!

Comments

alfieyra_alip said…
all da best wt yg terbaik..wish all of u gud luck n may Allah alwys be wif u...wt yg terbaik ek... +_=
... said…
alhamdulillah hana dah selamat sampai.

ma'at taufiq wan najah for your papers my dear~! may He guide you! Amin!

Salam sayang dan rindu selalu fillah,
Kak Liana

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~