can I have one??

Lepas habis program Ahlan 11 dengan budak tahun satu, aku sanggup habiskan satu malam kat umah Dhuha untuk main dengan 5 kittens ni.. Rosalinda, Thalia, Fernando Jose, Tiger, lagi satu tak ingat..
Tolonglah hayati kecomelan dyorang~~


Rosalinda buat muka macam kucing dalam citer Shrek. comel kan???~~

Comel saaaannngggaattt~~~


Mula-mula Tiger nak tido dengan amannya..


Suddenly, Rosalinda datang..


Rosalinda desperate biler Tiger tak layan dia...


Ni la ending Love story dyorang

To Kayla, hehe..aku tau ko paling tak suka kucing. tapi.........aku janji kalau ko bagi bela kucing, aku takkan bagi dia terlepas kat bilik ko. JANJI! JANJI! JANJI! Timoh, Syida, Shakiey, bolehla...bolehla...bolehla... kalau kak shima' nak jual, kita ambik satu eh?? bolehkan..bolehkan..

Comments

Popular posts from this blog

Finally

nurul nabihah bt zakaria~~

jawap soalan, *PIANO*