to 'you' part 3: Last farewell



ok, i should post this before post pasal 'kek coklat ngan kantaloob' tu, *nafsu makan punyer pasal, beriya nak gebang-gebang kat orang*

kalau ade orang yang baca post tu... mesti ade yang akan cakap...

'eeii, come on la, move on je la'
'kecoh r ko nak post kat blog, this is public, ko nak 1 dunia tau pasal ko ke'
'owh, sian ke iyee~'

look, aku bukan saja2 nak post kat blog pasal kisah dongeng hikayat the so-called mushy lovey dovey walah! story. boleh je aku nak tulis senyap-senyap pastu simpan dalam lappy. sebab.. to 'you' yang aku maksudkan sebelum ni..saya tau anda baca blog saya, and saya buat post tu supaya anda dapat tahu ape yang saya nak bagitahu n jelaskan dengan se clear2 nye during the moment u left me...*macam nak lepas perasaan la*

kadang-kadang terbayang, macam mane kalau 'you' tiba-tiba muncul balik? adakah perasaan akan sama macam macam Daniel Radcliffe propose aku? selepas berfikir n berfikir...aku kena tamatkan perkara ni...
life is like a cycle, ok2 aku tau kat atas ni menstruation cycle, tapi dah alang2 menatang ni menyusahkan hidup form 5 aku, lebih baik aku manfaatkannya.

to 'you'
lame saya fikir, and saya dah dapat jawapan tu, saya bukan macam orang lain, diorang tau macam mana nak motivate diri sendiri, nak buat keputusan, and handle hubungan dalam 1 ukhuwah, sesama kawan, parents, siblings..and bila awak datang, u teach me so many things and sabar je ngan budak kepala keras cam lesung batu ni..i really appreciate it...konklusinya, saya anggap Allah 'hantar' awak pada saya, to teach me the lessons of life, something that i couldn't get from books, lecturer...tapi bila awk kongsi a part of your experiences secara 'live', saya dapat belajar kat situ

macam mane tindakan awak untuk terangkan kat parents yang awak taknak amik engineering but to proceed with Law, rasa hormat awak pada parents, macam mana nak handle siblings, friendship antara ayien, semua orang cakap awaklah kawan yang paling baik, macam mne nak hadapi kegagalan, the importance of knowledge..*ye lah, awak kan suka heavy-reading, buku tebal2 yang kalau baling kat anjing boleh mampus tu..*

saya anggap, awak adalah 1 fasa dalam 'bulatan' tu..dan fasa tu kena berakhir...saya dah ade dunia medic yang 'menggila', dan saya jumpa lebih ramai orang dan orang yang willing to accept a 'dinosour' like me, i have my lovely kak liana, and peminat setia kak ct, eceh..Bie--> i miss you beb*..dengan melalui 'fasa' awak lah saya dapat lalui 'fasa baru' dengan lebih baik, dan jumpa ramai orang yang wonderfuuuullll~~ *hiperbola je lbih*

yup! you still remain in my mind, a part of my life..not as a lover but as my 'lecturer' in 'Life' course...

so, orang-orang kat luar sana...haa~~ this kind of relationship bukan macam dalam citer Titanic, you jump, i jump..

p/s: kak liana n kak ct---> lega rasanya~

Comments

Siti K said…
ana, akak LIKE this post~ ;)

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

makanan didahulukn, perut diutamakn~