new year! mid year exam! winter vacation!


Salam~~

Nasihat pertama yang Jie bagi kat aku.. 'Jangan masuk tandas pada pukul 12.59 malam hari 31 hb Disember 2011, sebab ko akan keluar pada tahun 2012'. Tragis giler nasihat ni, dah la dia bagitau waktu melawat Bella yang baru surgery, tak ke naya dia nak tahan gelak
.
Azam? hehe..rahsia~ but of course la dah tak boleh main-main kan..lagi 27 hari lagi, i'll officially 20 years old!! Aku tak suka ada nombor 2 kat depan tu! Nanti dah tak boleh nak ngaku, aku tengok citer Tangled nak dekat 10 kali. Sampai boleh cakap kat orang, 'nanti datang rumah aku tunggu je kat bawah, aku turunkan rambut~' ngeh!

Its winter! yes it is.. kaki pun malas nak jogging, lemak makin menebal, jadi tenggiling bawah selimut lagi best, tapi tak best biler kena prepare untuk mid-year exam..jangan sesekali main mata kat katil! Oh ya, semalam study group kat rumah Tasneem, dia buat NASI AYAM yang marvellous gler...tapi dia namakan resepi tu, 'Nasi ayam bodoh' and at night sorang-sorang tenyeh doh buat cinnabon which ada yang terhitam so it turned out to be cinnabon keling. ade ke patut tasneem kata macam taik. poodah!


*see, aku buat 1 bentuk muka orang. at that time tiqah jerit. 'ade budak tadika terlepas!!!'

Setiap budak medic tak sah kalau takde koleksi highlighter yang berjaya menukarkan page putih kepada striking gler macam boleh buat glow in the dark. Kalau boleh, nak beli 7 colours ikut warna pelangi. Idea aku berjaya tukarkan ek'auw kepada 'glow in the dark'!. Aku tak bersalah, aku bagi idea je..diorang yang tenyeh highlighter kat situ.. *muka innocent

*to Comell, Vera, dan Tiger...korang ade bulu camni...haaa~

well, semua orang ade exam booster masing-masing. I have one! sebab habis exam pada 26 hb Januari, FLIGHT KE DUBLIN, IRELAND PADA 28 HB JANUARI! so, prepare betul-betul pastu nak balas dendam waktu vacation...

We're going to Ireland!!!

tapi bukan tu je, oleh sebab dua makcik ni, Tasneem & Syida giler shopping. Instead pergi London *which teringin giler nak pergi*, abang Tasneem dah arrange untuk pergi.....
SCOTLAND!!
yeah bebeh...pergi Edinburgh and Glasgow meyh.. Tasneem kate nak sebut Edinburgh cam ni.. 'Edinbraa~' erk! Teruk bebenor bunyinye.
So, Ireland and Scotland.. *tamak haloba~fyi, abang tasneem yang uruskan semua sepanjang kteorang kat sana. awww...so nice of him.Guess, I can imagine duit akan mengalir keluar macam air~ Tapi aku dan Mahey tekad untuk saving, dan aku jadi model untuk DSRL dia.muahaha! scenery sana lawa kan..i tell u~

So............tutup lappy sekarang, pergi study!
oh, ade video comel yang boleh buat mood jadi happy!!


p/s: to my future daughter, jadi comel macam ni untuk elak kena marah ngan papa..mama dah bagi taktik ni...*mengarut~

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

makanan didahulukn, perut diutamakn~