di sebalik debu ade kristal..


satu malam yang hening...

aku: malam ni aku nak tido awal, esok aku bawak beg sandang belakang...esok aku nak
berjuang!!!

syida: exam English?

aku: tak, esok aku nak shopping!!

habis je exam English, aku terus rushing pergi print script untuk GenX annual dinner..*i'm gonna be the MC meyh...hehehe*

start dari pukul 12 tengahari sampai pukul 3, aku tawaf hussein...hewhewhew...untuk memenuhi wishlist ibu, by the way, independent lady can go shopping alone!! yeah!! aku beli banyak barang by my own, i mean.takkan la dalam panas terik tu nak suruh kayla ngan syida terkedek2 temankan aku kot..hee~~ so, yeah!! aku berjaya tawar-menawar harga dalam bahasa arab by my own!, tapi orang kedai tu ade jugak gatal, cakap nak kahwin ngan aku..ceh! tolong la jangan wat desperate, mane ade perempuan suka laki desperate.

aku baru balik je rumah, taneem call aku ajak gi Asfour...ngeh2...rezeki jangan ditolak, so i was here!! Asfour!! its all about crystal~~

mane ade perempuan yang tak sukakan barang yang berliplap-liplap...bukan salah aku kalau jaw dropping waktu first time masuk, ni fitrah...



letaklah satu set bilik tido barbie kat sebelah set ni, aku tak heran..hewhew



pergi Asfour ngan tasneem memang enjoy!! sepatutnya 'chandelier' bukannya 'lamp'.aku tergamam nampak chandelier punye besaq~~ so, anda boleh nampak betapa enjoynya aku kat situ..



walaupun tasneem kate Asfour dah nak tutup, tapi aku tak kira! kita kena menikmati saat-saat akhir dengan tenang..

how to make order?

1)senang je meyh, nampak tak paper yang aku pegang tu, just tawaf asfour tu banyak2 kali, lebih afdhal 7 kali pun tak pe, macam ulang-alik dari safa ke marwah..kadang-kadang rasa macam kat muzium tapi lebih concentrate la, sebab kristal kan..haha!! mana ade keris hang tuah

2)make decision,

3) letakkan code barang dalam papaer tu

4)bayar kat kaunter

5) dah ade orang tolong carikkan stok, just amik je kat kaunter...tehee!!! bagus ade sistem cam ni..senang hidup, tak payah nak bawak barang banyak-banyak..

well, harga kat sini..kalau barang perhiasan macam gelang and rantai murah..you can get less than 50 L.E, kalau barang hiasan rumah up skit, kalau chandelier up banyak..tapi don't worry, ingat kat shopping complex je ke ade discount, kat sini pun ada laa.



.tempat menunggu pun best, boleh tengok kristal berpusing-pusing IT'S MOVING!!!
Ok, biler memikirkan aku kena prepare awal-awal pagi esok untuk jadi MC 'GenX annual gala dinner', dengan tak prepare kasut lagi, I surrender...baru rasa penat.

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~