KIDS!! memang boleh buat semua orang happy~


Salam~~

Kelmarin baru Skype dengan family...dan 2 budak ni pun ada..tengah prepare untuk camping

yang kiri tu, my cousin-nasrul..yang agak selenga di sebelah tu my adikyangbanyaksongehgiler, faiz. Apa yang buat aku terbahak sekejap bile these 2 kids borak sebelum bertolak pergi camping

faiz: weyh, sweater tu ape?
nasrul: baju sejuk lahh!!!

LOL!! Faiz ade tunjuk pistol mainan dia and TRUST ME.... dia memang bawak pistol mainan tu sebab takut nanti ada anjing. BHAHAHAHA!!!

and pernah ke aku citer pasal my new cousin, Azfar? oh, ade tapi sikit je kot. Pernah tido kat rumah acu 4 hari. Of course la, untuk masa tertentu aku kena jaga dia........but it turned out Azfar yang jaga aku.........sebab.....aku tertido. Nak tau tak, masa tengah tido dia dengan
berdaulatnya lepuk muka aku.
Biasa la baby kan, lepas tu Azfar buat muka comel. Orang gila je akan marah.Dan ada satu masa tu, awal-awal pagi dia dah bangun dan bile dia nampak webcam terus dia buat muka pelik.
Mana tak tergelak. LOL!
dan akhirnya Azfar recovered dari ke'pelik'an dengan webcam

The point is, budak kecik memang akan buat semua orang happy..kan..kan..kan?? Salah satu sebab, waktu ni la diorang memang 'honest', kalau happy akan buat betul-betul happy. Diorang memang tunjukkan perasaan diorang secara 'pure'. Pak cik John. Gray pun mengaku la.


Do watch the video tau. Aku bukak pagi-pagi sebelum pergi kelas dan Syida pelik aku gelak macam orang gila dalam bilik. Part akhir yang ada 2 budak laki tu tak boleh bla. Aku ulang banyak kali sebab suka tengok budak laki yang pakai pajama merah

'You ate it? what the heck?' --tengok posisi tangan dia--

'Only had 1 bite of candy-you serious?' --cara dia pandang--

'Oh, good for you now you're gonna have probably get a belly ache, that's why you shouldn't eat so much' --WHOA!!--
This kid...whoa! 1st thought macam seronok je dapat anak macam ni. 2nd thought memang pening kalau jadi mak dia.

Yang tak tahan gelak..bila adik dia mengira..

'2 plus 2 is equal to 5~~' HAHA!!
dan scene terakhir, keluarkan ibu jari dari mulut, gasping, 'You sneaky mom!!' HAHA!!

Ok, rasa macam nak cuba cakap kat anak aku akan datang 'Mama dah ambik semua duit raya, nak menabung pergi Haji'. Agak-agak ape akan jadi?

Waktu final exam 1st year, pukul 5 pagi dah tension memikirkan banyak lagi tak baca. Dan terbukak video Nina. Bila dia sebut 'Hi camera, camera, camera~' rasa macam nak reply, 'Hi angel~'She's adorable!!Kacukan American-Japanese memang la. Bila tengok video ni, terus rasa happy and hilang se kejap la tension. Tapi habis je video tension datang balik.


dan Nina dah besar~~~Ni video terakhir dia sebelum parents dia decided untuk tak teruskan dah untuk pembesaran dia jugak. Well, sebagai seorang Mama untuk 7 tahun akan datang, saya sokong *nada mendatar. Mesti ada orang kira brape umur aku masa tu. Kire je la!! =P


Nak mahir 2 languages dalam 1 masa memang susah. But she did it! She is soooo clever!! Dalam video ni, bila Nina dah start frustrated. I was laughing like crazy! LOL!
Kalau anda tergelak and senyum lepas tengok semua ni, memang betul kan they just have to be themselves dah boleh buat orang lain H.A.P.P.Y~

Gambar ni terlalu comel untuk disimpan, so i used it as the lock screen for my ipod. =D



Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

makanan didahulukn, perut diutamakn~