OMG!


Location: Tahrir Square.... Christians forming a ring to protect the muslims performing night prayers. Aku arahkan jaw a.k.a mandible korang drop sekarang!

p/s: to my family, ayong tak pergi Dataran Tahrir k, ni gambar dari facebook.

Berlainan agama tetapi tetap bersatu untuk negara.

bak kata tiqah la kan: 'walaupun kerajaan diorang ntah apa-apa. tapi diorang still sayangkan negara diorang. Kalau tiqah........'

Waktu kelas Physiology, lecturer masuk dengan muka frust.

'I'm sorry, i'm a bit depressed on what happen in Tahrir. 60 years is enough! It's enough! I watch the interview of your prime minister..*dia tak ingat nama, lepas tu kiteorang tolong recall kan.. Tun Dr. Mahathir! take note: Tun memang popular kat sini eh* His ideas are brilliant, but why they don't want to listen to him. sigh~'

Setiap hari pergi kuliah, kalau tak dengar students buat demo memang tak sah., melaungkan apa yang diorang tak puas hati. Aku memang tak faham pun apa diorang cakap, so aku suruh Syidot translate kan..huhu.. Nampak. Its obvious. Semangat diorang. Yang aku tak nampak kat Malaysia. Siapa yang belajar kat Mesir, and balik Malaysia faham kot apa yang aku maksudkan ni.

Orang yang tengok gambar kat bawah ni mesti rasa macam.. its 8th wonder of the world!! Bila fikir balik ,ni sesuatu yang tak sepatutnya heran pun sebab dua-dua agama yang sama tengah lapah daging waktu raya korban.

p/s: no offence~

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

makanan didahulukn, perut diutamakn~