1.1.2013

Salam~

Nice..........tahun baru bersamaan dengan tarikh exam Microbiology. Macam ni rupanya rasa khatamkan 3 buku microbiology, 2 papers lagi, Pharmacology, Parasitology. Lepas tu..........wait for it......it's coming........Balik Malaysia! I know, orang lain tengah plan melancong Spain, UK and blablabla, sepatutnya plan awal nak accomplished Level 1 horse riding, tapi balik malaysia lagi havoc maaa~

kiri- Anak senior di Mansurah.......kawaii !!

                                                                         Awra~

comel kan? bantal & satu set tu hadiah dari auntie ana & aunti lek =D *tone suara gedik*

apa nak tulis eh? nga nga nga nothing

haritu berjalan sama-sama dengan enon, dan ya kami melahirkan rasa cemburu gila-gila pada syed ziman kerana dia dah jejak Palestin. woi cemburu woi cemburu giler. Akan ada satu lagi team yang akan pergi lagi hujung tahun ni, dan enon dah berjaya dapatkan separuh green light (ade green light separuh ke?) ok la, boleh kire mak dia kasi lepas la. =.= while me? memang dah agak dah jawapannya 'tak boleh'. Dan oh ya, aku memang suka stalk fb Harry Fear. Harry! I'm your big fan! Dah dengar perkongsian dari Afdlin Shauki? It's amazing kan? owh, bestnya berada di tempat mereka.. *berangan sampai ke laut* peeps, jangan tinggal doa untuk mereka. =D

How people cope with stress?

Terfikir, kenapa ade akak senior yang lepaskan stress dengan memasak? bukan lagi tension ke (boleh aku kata memasak tu tension..wahaha) Lepas jadi my 2nd try Red Velvet, baru aku faham. Itupun nasib baik menjadi kan. dan gambar di bawah ni tinggal last row je, nampak tak betapa zombi nya housemates aku?



This one, memang aku tak faham. Kami, kepal-kepal nasi yang leftover (sepatutnya guna nasi yang berkanji kan) rata kan skit dengan garam, tengah letak telur, gunting seaweed mengikut kreativiti masing-masing dan taraaa!!..mine yang ke-3, syida panggil aku punyer rice ball, 'post-mortem body' (notice the lungs, liver, heart, kidneys with ureters?). Mungkin nampak beriman skit kot, post-mortem body senyum, macam mati dalam iman~ Dan syida punyer yang hujung skali belah kanan, aku panggil 'penyamun' ke 'kambing'? So ini adalah episode 'ni buat rice balls ke main playdoh?'.


 Nampak tak gambar di atas? actually ni risalah untuk promote ekspo. but still dalam kertas kecik 2 bahagian ni, ada jugak hadith dan peringatan. Bahasa yang dia guna huish..cantik! cuma aku je la lembab skit nak baca.. 'Syidot, ni apa maksud dia?' ntah brape kali ntah aku ulang ayat tu semata-mata nak baca kertas sehelai ni


Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

makanan didahulukn, perut diutamakn~