Thanks!


Salam~

Rase....takde idea nak tulis blog....kosong...takde mood... *mengaku je la malas. =P

Firstly, nak ucapkan ribuan terima kasih untuk individu yang telah membuatkan hari di mana i'm officially 20 jadi berharga~ *touching, walaupun hari tersebut dah berlalu sebulan, macam dah lemau je kan baru sekarang nak tulis tapi..........suka ati aku la, ni blog gua! *tetiba emo

Ibu: untuk kad yang comel tu..

kak Add, abang Yahya, Tasneem, Syida, Maher and the 3 musketeers: Terima kasih untuk moment yang speechless. Mesti la happy, tengah borak tiba-tiba ade orang hulur bunga, bawak kek and suddenly semua orang nyanyi lagu birthday. Hew~

My housemates: muahaha!! aku tak tau plak korang tunggu aku balik dari airport sampai tertido. LOL! but that cheese cake was awesome!! =D

bila masuk bilik, ade sesuatu kat atas katil...

Thanks to Timah & Sakinah: untuk hadiah puzzle tema cerita Tangled, ok kantoi sudah aku tengok cerita tu nak dekat 10 kali.

Kayla: untuk baju dari Paris, yang ada peta metro..aku rase kalau nak gi Paris pakai baju tu buat peta pun booollleeeyyy~

Ibah & Sakinah: notebook dari Disneyland Paris..hewhew~ lepas ni boleh tipu faiz, 'kakak pergi disneyland~~'

Qayyah: untuk shawl yang sangat cantik~ =D

Shida: untuk music journal. I know I'm still a beginner, tapi mana tau suatu hari nanti boleh compose lagu. I WILL! insyaAllah~ at least dah ade sebab.. tak baik biarkan music journal tu kosong.

Tasneem & Muna: untuk winter coat, bekalan Nescafe sebulan *obviously, I'm coffee addict huh?* yang paling meaningful buku 'The Ideal Muslimah' with a poem & wishes. *touching~

dan untuk wishes yang mengisi wall facebook aku. Thanks yaw!
Ape yang berlaku this week?

Dapat result mid-year..yup! memang jauh la nak kate berpuas hati tu. Bila kita dah pernah lalui sesuatu tu, dan perkara seperti tu berlaku lagi, no need untuk melatah, you know what to do. Kalau tak, tu maknanya kita tak belajar dari kegagalan yang lepas.

Dan....................................................
Mabrook ya habibti! untuk Bella! Selamat Pengantin Baru!!! =D tumpang gembira! waaaah~~ tak sangka ex-housemate aku waktu kat Intec kahwin dulu. Moga solehah sebagai isteri & ibu, insyaAllah~ Sesungguhnya, perkahwinan tu gedung pahala~ *haih,bila turn aku ni?


p/s: Bila rindu tom yam ibu, ada perencah tom yam. Tapi bila rindu char kuew teow ayah......kenapa kuew teow tak wujud kat Egypt!!!!!! *tension sepenuh jiwa.

Comments

Popular posts from this blog

taking over my mom..

what you will do when......

cara hilangkan stress masa hari exam~~