I'm not a good friend

Salam~

Dah lama tak update blog, nak update cme tak tau nak cakap pasal apa. Melainkan rasa cam nak bagitau satu dunia, 'weyh!!! apesal Biochem tahun 2 berbelit2 giler!!',

And semalam chat dengan seorang kawan yang concern. *I know you read this post, tak payah nak kembang la der~*.

thanks for being concern of me~~You know what, aku sangat menghargai kawan yang detect aku ade problem dan tanya aku dulu. Sebab aku bukan orang yang akan pergi kat siapa-siapa, 'weyh, aku ade prob..tadah telinga sekarang'


=D you are the best buddy!! *terpaksa conteng nama-nama tu, kalau tak nanti mak cik jihah kecoh

soalan yang aku tanya, kalau dia kat tempat aku, apa dia akan buat? Buddy, THANKS A LOT!!!

I want you to know, aku bukan orang yang akan luahkan apa yang dalam hati guna mulut, not verbally la. Entah.. I do really love my friends, but the words 'I love you!!' never come out of my mouth. And.... if they hurt my feeling, I just keep it to myself. BUT, I express it in other ways. Bie sendiri pun cakap, kalau aku tak suka sesuatu tu, aku akan tunjukkan yang aku tak suka.

Aku paling takut bile berkenalan dengan kawan baru atau dalam situasi baru, sebab aku tau aku akan bergaduh dengan orang tu. Dan orang-orang yang paling rapat dengan aku, adalah orang yang pernah 'berperang' dengan aku. I told you, kalau aku tak suka, aku akan betul-betul tunjukkan yang aku tak suka. It's not good, i know. Now, I'm scared of myself.

And aku adalah orang yang tak tau nak bagi reaksi apa. Kadang-kadang rasa cam nak jerit, 'tolonglah, aku memang tak tau nak buat apa!!' tau memang ada yang terasa..It's just I DON'T KNOW. perlukan sesuatu yang boleh initiate aku dulu. Macam.... 'enzyme'?

Dulu boleh la, nak tanya kat 'you' dan dia akan bagi idea atau nasihat budak yang keras kepala ni. Oh ya, dia boleh membebel 30 min non-stop. 'Ana...you shouldn't blablablabla' dan akan menjawab segala bantahan.

I'm so sorry... It's just.. I DON'T KNOW~





Comments

... said…
='( I feel for you. Sorry hana if kak liana haven't been a great friend. (cos kak x pernah berperang ngan hana pun.. tp utk akak, akak rasa kita cukup rapat. maybe syok sendiri.huu.)

love u always and no matter what, I hope Allah will ease all your affairs. iAllah.

salam uhibbuki wa wahasytuni jiddan fillah.

kak Liana
Nurfarhana said…
no lah, kte rapat je..

hana dh anggap kak liana cam akak sndri~its just, the problem is me.

uhibbukki awiy!!
jihah said…
soryla,aku bkn jenis y bising..cuma curious ja..kahkahkah
Hamba Allah said…
ana :)
just chill ye?
aku nampak kau x sehappy dulu,
but i dont know how to ask u :)
chill ehh, :)

senyum la walaupn pahit,
kerana snyuman dlm kpahitan tanda insan penuh keimanan :)

sorry for not being a good friend for u :(

Popular posts from this blog

taking over my mom..

cara hilangkan stress masa hari exam~~

ponteng? or TERponteng?