t.a.w.a.k.k.a.l
kak ct dengan sengaja nya mendera aku suruh jadi mas'ulah umah untuk budak tahun 1 bersama dengannya. ' Hebat' gler aku punyer Arab sampai boleh terima mandat tu. Practical Physiology dah habis pada 14 hb aritu, sekarang dah 22hb, tak dapat result lagi. Hmm...dah banyak kali bercakap pasal ni dengan Dhuha. ' ko rasa boleh lepas ke? ', ' macam mana kalau kena carry paper?', 'ape orang lain pandang kat kita?' tu antara common questions la. Kalau tengok expression Dhuha, boleh tahu dia redha terima apa-apa keputusan. well, for me...hmm...exam aritu susah kat bahagian written. *speechless. Tak tau nak cakap camne. Memang dah all-out, so my part dah settle -berusaha sejauh mana yang boleh- setinggi mana usaha kena sama dengan setinggi mana kebergantungan kepada Allah. So, let Him decide what's the best for me. Dhuha pernah bagi aku baca satu ayat, ' If Allah loves a person. He tests them ' dari buku You Can Be The Happiest Woman In The World...